15 februar 2014

Dvale

De siste månedene har ikke blogging lenger gitt meg den samme gleden som før. Det ble litt sånn at jeg måtte forte meg å lage ferdig noe for å vise fram på bloggen, og da forsvant kreativiteten også. 
I løpet av denne bloggdvalen fant jeg igjen lysten til å være kreativ samtidig som jeg oppdaget Instagram og Ravelry "på nytt" - to arenaer som gir meg massevis av inspirasjon til å fortsette med det jeg liker best: å være kreativ! Jeg har ingen planer om å skrinlegge bloggen helt; jeg håper på å finne bloggeglede igjen. Enn så lenge synes jeg disse to mediene er uformelle og lett tilgjengelige. Uforståelig nok har besøkstallene skutt i været i denne bloggefrie perioden, så kanskje noen av dere vil titte innom meg på
Instagram eller Ravelry? 

Dere finner meg som mmmyrte på Instagram (link) og Myrtella på Ravelry (link) og er hjertlig velkomne til å følge mine kreative sprell der :)











Kanskje vi sees? :) 






5 kommentarer:

  1. Iler inn for å finne deg på instagram :)

    SvarSlett
  2. Jeg får kose meg med nye innlegg her når de dukker opp :) Har verken instagram eller ravelry ;)

    SvarSlett
  3. Håper blogglysten kommer snikende etterhvert! Bra kreativiteten er tilbake:)

    SvarSlett
  4. Så mye flott du lager. La deg til på ravelry jeg. Kjekt å kjenne på at kreativiteten er tilbake. Er kjedelig når den dabber av. Jeg tenker at både selve hobbyen og blogg skal være lystbetont så jeg støtter deg helt i å finne arenaer som passer en selv. Hobby skal være koselig.

    SvarSlett
  5. Da må jeg finne tilbake til deg på Ravelry! Ha en flott helg!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en hilsen =)