04 februar 2012

Hundreogfemtien....

....hundreogfemtito og hundreogfemtitre!
I vottepar fra Myrte altså ;)


Disse er strikket med tanke på et par crazy catladies -
falt pladask for disse knappene på Etsy for et par uker siden!
Ingen av knappene er helt like - sjarmerende!


Det beste av alt er at alt garnet er tatt fra garnlageret,
så jeg har fortsatt innkjøpsstoppet inntakt!


Disse labbetussene skal varme en liten gutt!
Disse knappene er også fra Etsy, de må vel falle i smak i et lite guttehjerte.

Jeg kom forresten over (enda) en fantastisk selger på Etsy tidligere i uka
- hun skal lage spesialbestilte knapper til meg med flere av mine favorittfigurer!
Me like!




12 kommentarer:

  1. Så kjempefine vottene og tøflene er! Kjempestilig mønster på dem!:) Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en riktig god helg!:)

    SvarSlett
  2. Kjempefine votter og tøfler, Myrte!
    Du må bare si fra hvis du har mer restegarn du vil bruke til sånne små tøfler altså.... ;)

    SvarSlett
  3. Kjempefine!:)


    Ha en strålende vinterdag,
    Klem JATTE:)

    SvarSlett
  4. Så utrolig fine Myrte! Du er helt rå på votter! Digga knappene og det blir gøy å se spesialbestillingene:)

    Ha en fin lørdag:)

    SvarSlett
  5. Fine votter, med finfine knapper! :)

    Ha en fortsatt god helg !

    SvarSlett
  6. Du er effektiv!
    Flotte votter, og knappene er jo bare så herlige :)

    Fortsatt god helg,
    klem

    SvarSlett
  7. Så fine både vottene og tøflene ble med knappene på!

    SvarSlett
  8. Søte kanpper på pent strikk! Ha en fin uke!

    SvarSlett
  9. Fine strikkerier. :) Og nydelige knapper!

    SvarSlett
  10. Imponert! :dåne: du er bare rå på votter! De knappene var jo supersøte, og de tøflene kommer nok til å smelte et guttehjerte :)

    SvarSlett
  11. Mamma har fått de fiiine lilla våttene av en snill nabo:) se på bloggen min!

    SvarSlett
  12. Imponert! Fantastisk produksjon på deg og så stilig & variert dekor er det også :) Har sagt det før og sier det igjen - de tovede vottene som jeg vant i give-away'n din for et par år siden er de beste og varmeste vottene jeg har hatt! :D

    Ha en kos torsdag videre!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en hilsen =)