21 januar 2012

Cupcake-lue

Siden Stinemor la ut sin oppskrift på cupcake-lue
har jeg hatt den på "må strikk"-lista mi!
Tusen takk for at du deler oppskriften, Stine!


Strikket i Drops Merino Extra Fine, fra garnlageret,
og det gikk med nøyaktig 80 gram. Jeg heklet et par kirsebær til pynt.
Strikket i størrelse 3-5 år, og legges i gaveskapet!


Tidligere i dag laget jeg ny header til bloggen,
men den ser grumsete ut i min nettleser (Explorer).
Perfeksjonisten i meg får vondt i hjertet sitt,
den ser klar og fin ut i Photoscape og på andre nettsider
utenom Blogspot. Ser den fæl ut hos dere?

Ønsker dere en strålende lørdagskveld,
her er det lørdagskos med god mat som fine samboeren står for 
og herlig kattepuser i fanget ♥



8 kommentarer:

  1. Åååå så fin lue!
    Denne vil jeg strikke også *noterer*

    Headeren er fin, men litt uklar her også, jeg bruke chrome nettleser :)

    God helg,
    KLem Jatte :)

    SvarSlett
  2. Flott lue!
    Skikkelig friske og fine farger, og pynten på toppen ble prikken over i'en - kjempe fint!

    klem

    SvarSlett
  3. Oi, for en herlig lue!! :D

    Headeren din se fin ut for meg (bruker Chrome)

    SvarSlett
  4. Så kjempefin den er! Ønsker deg en kjempefin lørdags kveld, og ei riktig god og fin helg!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  5. Morsom lue! :)
    Og headeren ser grumsete ut her, på iPad med safari nettleser...

    SvarSlett
  6. Disse luene er bare sååå herlige! Gjett om snuppa ønsker seg en?? =)
    Den ble kjempefin!

    SvarSlett
  7. Kjempe fin lue;) Hvilke Stine var det som hadde delt den oppskriften sa du? Skulle hatt den til min søte niese;)

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en hilsen =)