15 november 2011

Pannebånd til søte, små ører


Perfekt innimellom-alt-annet-strikk!


Pannebånd strikket i perlestrikk,
etter inspirasjon fra Stinemor.


Mine pannebånd er strikket med egen Myrte-vri,
i tre forskjellige størrelser til søte, små piker.


Fikk brukt litt fra knappeboksen min,
knapper er fantastisk!


Perler også,
de gjør så mye ut av seg til å være så enkle!


Restegarn er ypperlig til blomsterpynt,
fint med garnslanking!


Det har gått hardt utover merkelappene den siste tida,
nå er det bare denne fargekombinasjon igjen.
Godt det er nye på vei i posten akkurat nå!
Det er snart jul, og noen av disse ender vel opp under
utvalgte juletrær :)

PS: Den siste tida har det vært helt håpløst
å kommentere på bloggene til veldig mange,
så mye surr det har vært med Blogspot ifht dette i det siste!!





19 kommentarer:

  1. Hei! Kjempe god ide til å bruke opp restegarn:-) Takk for inspirasjonen!! Ha en fin tirsdagskveld! Klem

    SvarSlett
  2. Så fine og så koelig med blomsten og knappen.

    Klem Marit.

    SvarSlett
  3. Kjempefine pannebånd - tenkte selv å strikke noen slike :)

    Ha en fin Tirsdag,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  4. Det var en flott bunke med pannebånd!
    Du har vært effektiv :)
    Så søte blomster og ekstra fint med perler.

    klem

    SvarSlett
  5. Herlighet så produktiv du er! Flinka!
    Kanskje denne bloggen kan hjelpe deg med kommentarproblemet? http://nostemor.blogspot.com/2011/10/kommentarer.html

    SvarSlett
  6. Knallsøte! Nå skulle jeg ønske jeg hadde ei lita jente:)

    SvarSlett
  7. Kjempe søte pannebånd. Det skal ikke så mye til før det blir litt ekstra ut av det. BLomstene og knappene gjorde seg absolutt:)

    SvarSlett
  8. Så søte de va :) Imponert over strikkeferdighetene dine. Den stabelen med pannebånd va bare helt i vater! Lekkert, lekkert! Ha fine novemberdager :) Klem

    SvarSlett
  9. Kjempesøte pannebånd! Husker jeg hadde et sånn lignende når jeg var lita, jeg var så stolt av det! Det tror jeg virkelig de som får de der også blir. ;)

    SvarSlett
  10. Wow, for en bunke med flotte pannebånd! Pynten er jo kronen på verket :) Har så lite gøye knapper, disse var supre - og så fint med blomster og perler også!

    Lykke til med eksamensforberedelser og kanskje litt småstrikk videre mellom slagene! :) Grei avkobling i ei hektisk førjulstid!

    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  11. De der var råflotte :)!

    SvarSlett
  12. Kjempe fine panneband! :)

    SvarSlett
  13. For noen flotte panneband! Er de store i str? Jeg passer 56 jeg ;)
    Vil ha ett sånnt ett, hvis du lager :)

    SvarSlett
  14. Hei, hvor får du tak i det båndene det står "Myrte" på?
    utrolg flott det du har laget.

    Hilsen ei som akkurat har begynt med litt håndarbeid :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og tusen takk!
      Jeg har kjøpt mine navnebånd på minanamnband.se :)

      Slett
  15. Hei, hvordan får du til å lage så fin kan når du strikker perlestikk? :) Har kjempe lyst å strikke selv, men syntes ikke kanten blir noe pen..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Hvis jeg husker riktig, har jeg tatt første maske på hver pinne løst av før jeg har strikket resten i perlestrikk :)

      Slett

Koselig om du legger igjen en hilsen =)